فشار سنج بازويي بيورر BM44

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • ویژگی: اندازه گيري تمام اتوماتيك فشار خون و ضربان قلب از... برنده جايزه طراحي RED DOT محصول طبي رده بنديWHO باLED رنگي نمايشگر خوانا،نمايشگر بزرگ با نور آبي دكمه خاموش/روشن چراغدار مناسب دور بازوی22 تا 30 سانتیمتر پيغام هشدار خطا در اندازه گيري نشانگر تعویض باتری خاموشي خودكار كيف نگهداري شامل4 باتري 1.5 ولتي امكان تهيه بازوبند سايز بزرگ 30 تا 42 سانتيمتر و ل... با دفترچه راهنمای فارسی،انگلیسی و آلمانی محصول پزشکی تست بالینی طبقه بندی اندازه گیری با مقیاس رنگی تشخیص آریتمی دارای استاندارد اروپا ساخت آلمان
679,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

 فشارخون سنج بازویی بیورر Beurer مدلBM44 محصولی کاربردی برای اندازه گیری فشارخون و اطلاعاتی همچون ضربان قلب و تحلیل داده های مربوط به آن است. دستگاه مجهز به سیستم اتوماتیک ورود هوا به دستگاه می باشد. محدوده اندازه گیری فشارخون 0 تا 300 میلی متر جیوه و محدوده اندازه گیری ضربان قلب دستگاه 40 تا 180 پالس بر دقیقه است و این قابلیت را دارد که بی نظمی در ضربان قلب (آریتمی) را تشخیص دهد. دستگاه با چهار عدد باتری 1.5 ولت قلمی تغذیه می شود و در صورت اتمام شارژ باتری ها نشانگر تعویض باتری بر روی صفحه نمایش ظاهر می گردد. پنل دستگاه دارای یک کلید فشاری وصفحه ال سی دی بزرگ می باشد، بر روی این صفحه نمایش می توان اطلاعات مربوط به فشار سیستولیک، فشار دیاستولیک، ضربان قلب، علامت آریتمی قلب ، نشان گر تعویض باتری و حافظه را مشاهده نمود.

ویژگی
اندازه گيري تمام اتوماتيك فشار خون و ضربان قلب از طريق بازو
برنده جايزه طراحي RED DOT
محصول طبي
رده بنديWHO باLED رنگي
نمايشگر خوانا،نمايشگر بزرگ با نور آبي
دكمه خاموش/روشن چراغدار
مناسب دور بازوی22 تا 30 سانتیمتر
پيغام هشدار خطا در اندازه گيري
نشانگر تعویض باتری
خاموشي خودكار
كيف نگهداري
شامل4 باتري 1.5 ولتي
امكان تهيه بازوبند سايز بزرگ 30 تا 42 سانتيمتر و لوازم جانبي
با دفترچه راهنمای فارسی،انگلیسی و آلمانی
محصول پزشکی
تست بالینی
طبقه بندی اندازه گیری با مقیاس رنگی
تشخیص آریتمی
دارای استاندارد اروپا
ساخت آلمان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...