ترمومتر غیر تماسی لیزری بیورر FT90

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • ویژگی: ترمومتر دیجیتال با سنجش دما از فاصله 3 کاره: پیشان... کاربرد آسان، فقط کافی است تب سنج را روی پیشانی قرا... اندازه گیری تقریبا در 7 ثانیه نمایش دما به صورت سانتیگراد و فارنهایت بدون شیشه و بدون جیوه امکان ضد عفونی دارای نمایشگر بزرگ و خوانا دقت اندازه گیری در محدوده 37 تا 39 درجه سانتیگراد... دقت اندازه گیری در محدوده 35.8 تا 37 درجه سانتیگرا... دقت اندازه گیری در محدوده 39 تا 41 درجه سانتیگراد... دارای شصت جایگاه حافظه خاموشی خودکار هشدار صوتی تب بالای 38 درجه سانتیگراد(قابلیت خاموش... محصول طبی دارای 2 باطری نیم قلمی 1.5 ولت ساخت آلمان دارای استاندارد اروپا تست شده بالینی محصول پزشکی
5,520,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

دماسنج طبی بیورر BEURER مدل FT90 وسیله ای شیک و پیشرفته مجهز به سنسور مادون قرمز است که بسیار سریع و آسان و بدون تماس با بدن یا جسم مورد نظر دمای آن را اندازه گیری کرده و نمایش می دهد. این دستگاه مناسب مصارف خانگی بوده و برای اندازه گیری دمای پیشانی، اجسام و محیط کاربرد دارد. محدوده دمای قابل اندازه گیری توسط دستگاه برای پیشانی از 34 تا 42.2 و برای اجسام از 22- تا 80 درجه سانتیگراد با دقت 0.2-0.3 درجه ای می باشد. به دلیل اندازه گیری غیر تماسی این وسیله بسیار ایمن و بهداشتی بوده و حتی می توان برای اندازه گیری دمای شیر یا غذای کودکان و یا آب حمام نیز مورد استفاده قرار داد. در ضمن منبع تغذیه دستگاه دو باتری نیم قلمی 1.5 ولت بوده که همراه با آن ارائه شده است و جهت صرفه جویی در مصرف باتری دستگاه مجهز به سیستم خاموشی خودکار می باشد.

ویژگی
ترمومتر دیجیتال با سنجش دما از فاصله 3 کاره: پیشانی،بدن،سطوح
کاربرد آسان، فقط کافی است تب سنج را روی پیشانی قرار دهید
اندازه گیری تقریبا در 7 ثانیه
نمایش دما به صورت سانتیگراد و فارنهایت
بدون شیشه و بدون جیوه
امکان ضد عفونی
دارای نمایشگر بزرگ و خوانا
دقت اندازه گیری در محدوده 37 تا 39 درجه سانتیگراد 0.1
دقت اندازه گیری در محدوده 35.8 تا 37 درجه سانتیگراد 0.2
دقت اندازه گیری در محدوده 39 تا 41 درجه سانتیگراد 0.1
دارای شصت جایگاه حافظه
خاموشی خودکار
هشدار صوتی تب بالای 38 درجه سانتیگراد(قابلیت خاموش کردن آلارم صوتی)
محصول طبی
دارای 2 باطری نیم قلمی 1.5 ولت
ساخت آلمان
دارای استاندارد اروپا
تست شده بالینی
محصول پزشکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...