تب سنج لیزری Cali-Med DT-8836

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مشخصات: نحوه سنجش1 اندازه گیری دمای بدن از طریق پیشانی ، دمای اشیا ،... دقت سنجش 0/1 درجه نوع دماسنج دیجیتال ضد آب خیر هشدار دمای غیر مجاز دارد قابلیت خاموشی خودکار دارد حافظه 32 منبع تغذیه باتری سایر ویژگی ها بدون تماس، فوق سریع و دقیق فاصله موثر 3 تا 5 سانتی متر هشدار صوتی تب (37.8 درجه) حرفه ای , تشخیص در 0/5 ثانیه دقت و سنسور بسیار مورد اطمینان محدوده 32 - 42 درجه برای بدن محدوده 0 - 118 درجه برای اشیاء تنظیم واحد فارنهایت و سانتیگراد (F,C) مناسب برای تمام سنین اندازه گیری دمای بدن ,سطح ,شیشه شیر ,وان کودک
  • ضمانت: یک سال ضمانت
1,390,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترمومتر طبی DT-8836 به صورت فوق سریع عمل می کند و هم برای اندازه گیری دمای بدن و هم برای اندازه گیری سطح اجسام مورد استفاده قرار می گیرد. فاصله موثر در  ، 3 تا 5 سانتی متر است. هشدار صوتی تب در دمای 37.8 درجه دارد. این ترمومتر به صورت حرفه ای عمل می کند و در 0.5 ثانیه دما را تشخیص می دهد. ترمومتر DT-8836 به صورت خودکار خاموش می شود و 32 جایگاه حافظه دارد. دارای دقت و سنسور بسیار مورد اطمینان است. دقت اندازه گیری آن 0.2 درجه است و محدوده آن برای دمای بدن بین 32 تا 42 درجه است. صفحه نمایش بسیار بزرگ با نور پس زمینه روشن با LCD چند رنگی دارد. محدوده این ترمومتر برای دمای اشیا بین 0 تا 118 درجه می باشد. دو نوع واحد اندازه گیری سانتی گراد و فارنهایت را دارد و برای تمام سنین مناسب است.

مشخصات
نحوه سنجش1
اندازه گیری دمای بدن از طریق پیشانی ، دمای اشیا ، سطح کالا
دقت سنجش
0/1 درجه
نوع دماسنج
دیجیتال
ضد آب
خیر
هشدار دمای غیر مجاز
دارد
قابلیت خاموشی خودکار
دارد
حافظه
32
منبع تغذیه
باتری
سایر ویژگی ها
بدون تماس، فوق سریع و دقیق
فاصله موثر 3 تا 5 سانتی متر
هشدار صوتی تب (37.8 درجه)
حرفه ای , تشخیص در 0/5 ثانیه
دقت و سنسور بسیار مورد اطمینان
محدوده 32 - 42 درجه برای بدن
محدوده 0 - 118 درجه برای اشیاء
تنظیم واحد فارنهایت و سانتیگراد (F,C)
مناسب برای تمام سنین
اندازه گیری دمای بدن ,سطح ,شیشه شیر ,وان کودک
ضمانت
یک سال ضمانت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...